We doen ons best voor iedere (toekomstige) huurder. Toch kan er soms iets gebeuren waar u het niet mee eens bent of wat u niet prettig vindt. Laat het ons weten. We lossen het graag samen op.
We nemen klachten altijd serieus. We gaan graag samen met u op zoek naar een oplossing.
Wij sturen uw klacht door naar de betrokken medewerker en zijn of haar leidinggevende. Zij bespreken uw klacht. We nemen binnen 10 werkdagen contact met u op om samen te kijken of we tot een oplossing kunnen komen.
Dan kunt u uw klacht aan de onafhankelijke klachtencommissie sturen. Dit kan alleen als u eerst ons de kans heeft gegeven uw klacht op te lossen.
De klachtencommissie neemt alleen klachten in behandeling die gaan over:
Uw klacht mag niet ouder zijn dan één jaar. De commissie behandelt geen klachten waarvoor juridische bijstand is ingeschakeld of waar een rechtzaak over loopt.
Meer informatie leest u op de website van de klachtencommissie.
Lees hoe u bezwaar kan maken.